moonspirit.blogg.se

2015-12-25
12:57:00

God Jul!

Nu provar vi igen!
Det är med blogg är väl kanske inte min starkaste sida. men jag provar!

Nu är julen över iallafall.
hundarna har fått smaka på lite julmat och vi har haft en trevlig dag.
Nu väntar vi på det nya året.
Har inga fler planer detta år (är ju inte så många kvar, men ändå)
eller, ja vi ska väl se till att nyårsafton blir nått positivt. Iris har ju aldrig varit med om nyår, så det blir ju där att se till så att det inte blir allt för mycket fyrverkeriljud och sånt.
Iza vet jag inte, det får vi se, men hur som helst så ska vi göra det till en positiv händelse.

Vi kommer iallafall att se fram emot det nya året.
Iza ska på utställningsdebut, och Iris kan förhoppningsvis börja plocka cert! :) ska försöka att komma mig iväg till både Norge och Finland för utställning med :)
och röntgen ska göras på Iza, även ögonlysning och gentestet.
Sedan hoppas jag på att det kommer finnas chans att prova på vallning med flickorna också.
Har preliminärt bokat in oss på nosework kurs också! :) hoppas på att det blir av så att vi kan börja med det riktigt, hjärngympa tackar man aldrig nej till.
Sen får vi se. skulle va kul att börja med rallylydnad också.. mycket planer, eller önskningar kanske man ska säga. men ser fram emot det nya året!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: